اخبار روزاقتصاد

پیروزی بالقوه ریپل: آیا SEC می تواند با قیمت بیش از 125 میلیون دلار آماده باشد؟

پیروزی بالقوه ریپل: آیا SEC می تواند با قیمت بیش از 125 میلیون دلار آماده باشد؟

  • درخواست تجدیدنظر بالقوه ریپل می‌تواند مسئولیت مالی SEC را فراتر از جریمه ۱۲۵ میلیون دلاری، از جمله بهره قانونی و هزینه‌های تجدیدنظر، افزایش دهد.
  • کارشناسان حقوقی پیشنهاد می‌کنند که در صورت پیروزی ریپل در همه مسائل تجدیدنظر، SEC ممکن است با بار مالی بیشتری روبرو شود.

با وجود پیشرفت در دعوی حقوقی XRP که CNF که قبلاً مشخص شد، چرخشی از وقایع بحث ها را در مورد درخواست تجدیدنظر بالقوه در دعوای حقوقی XRP در حال انجام، با وکیل فرد ریسپولی در مورد پیامدهای مالی برای SEC ایالات متحده در صورت شکست، مطرح کرده است.

در یک پست اخیر در X، فرد ریسپولی سؤالی از وکلای اوراق بهادار مطرح کرد و در مورد نتایج بالقوه درخواست تجدیدنظر SEC در مقابل ریپل سؤال کرد. او پرسید که اگر Ripple در همه مسائل برنده شود، SEC نه تنها باید 125 میلیون دلار جریمه را برگرداند، بلکه ملزم به پرداخت سود قانونی است.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا